Σάββατο 4 Μαΐου 2013

Όλοι μαζί για τον έναν και ο ένας για όλους.


Το ορθογώνιο παραλληλόγραμμο
του Ουμανισμού του 21ου αιώνα

Κανόνας Α. Δημιουργώ και συνεργάζομαι για το γενικό καλό όταν μέσα σ’ αυτό βρίσκεται και το δικό μου καλό, υπακούω στη συνείδησή μου και δεν βλάπτω κανένα συνάνθρωπό μου με τα έργα μου ή με την αδράνειά μου.
Κανόνας Β. Υπακούω σε Αρχές και σε νόμους εκτός εάν αυτό συγκρούεται με τον Κανόνα Α., οπότε ασκώ το δικαίωμά μου για ανυπακοή.
Κανόνας Γ. Υπερασπίζω τον εαυτό μου και όποιον συγκρούεται με ότι και όποιον παραβιάζει τους Κανόνες Α και Β. και συνεργάζομαι εναντίον των παραβατών όποιοι και αν είναι αυτοί.
Κανόνας Δ. Δημιουργώ και συνεργάζομαι για μια κοινωνία της Ανθρωπιάς, της Γνώσης, της Άμεσης Δημοκρατίας, της καθολικής ευημερίας, της ειρήνης και της ατομικής αξιοπρέπειας στην οποία δεν αποφασίζουν άλλοι για μένα, αλλά όλοι μαζί για τον έναν και ο ένας για όλους.
Αμεσοδημοκράτης Ουμανιστής


Δεν υπάρχουν σχόλια: